داعش زاییده سیاست های ابر قدرتها برای منحرف کردن ذهن جوانان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: داعش زاییده سیاست های ابر قدرتها برای منحرف کردن ذهن جوانان است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل  از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در جمع کارکنان پایور ووظیفه مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: فراگیری مسائل اعتقادی و فرهنگی در کنار آموزش فنون نظامی برای دفاع از مرزهای کشور اهمیت فراوانی دارد چرا که شما می بینید امروز سیاست ابر قدرتهای جهانی برای منحرف کردن ذهن جوانان از دین، باعث به وجود آمدن گروهک تروریستی داعش شده است که به نام دین و مقدسات به میدان امده اند و باپرچمی که مزین به نام مقدسات مسلمانان است نه به سنی رحم میکنند نه به شیعه و به جان زن و فرزند مسلمانان افتاده اند.

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: شما جوانان عزیز باید از این ایام سربازی نهایت استفاده را ببرید چرا که این ایام تکرار شدنی نیست و در کنار آموزش های نظامی جدید باید به آموزش های اعتقادی و مذهبی هم با تلاش بیشتر و همت بالاتر اهمیت بدهید تا بصیرت دینی پیدا کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان قرار داریم افزود: بهترین زمان برای افزایش روحیه معنوی ماه مبارک رمضان است و بنا بر فرمایش بزرگان دین اعمال ماه رمضان مورد قبول پروردگار است و حتی خواب روزه دار عبادت و نفس کشیدن روزه دار تسبیح خداوند است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا